Dubbel Day

Dygnarn himself! har vart en lång dag eller dagar för mig nu, gick upp klockan 7 i går för att träna stub på gand, sedan hem och äta lite för att därefter träna uthålighet på crossfit. efter det blev det packa för sverigeresan och sen på jobb 3-8 typ. sen så tänkte jag köra 4-5 timmar på kvällen och stanna och sova lite men det var så sjukt kallt ute och jag var inte trött så jag körde 13 timmar i sträck och kom till märsta klockan 10.30 i morse. åkte raka vägen till hannes skola och överraskade henne, helt sjukt vad jag har saknat henne! sen åkte jag vidare till gordons skola och snackade lite med honom och sedan vidare till mammas jobb, hade sagt till mamma att jag började resan i morse så att jag skulle komma hem i kväll så hon fick en rejäl chock när jag dök upp där! sen sovmnade jag klockan 1 så var vaken i 30 timmar, men har sovit 2 timmar och sedan vart med gordon lite, nu ska jag fixa lite smått och sen kommer hanne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0