Snart bär det av

Norge, onsdag troligtvis, myket pakning, JA! haha

i dag vaknade jag bredvid en viss liten kvinna jag kommer sakna väldigt mycket när jag är borta, försöker spendera, eller mer njuta upp så myket tid som möjligt med henne nu innan jag åker, skjutsade henne till jobbet, åkte förbi bmx-banan där det höll på att byggas om, hem och fixade lite, hämtade gordon oh åkte och fikade på tantbrun i sigtuna där hanne jobbar, mycket mysigt, ojojoj vad vi fikade haha, sen blev det kista med mamma gordon och hanne, kollade skor åt gordon och hittade ett par mycket snygga men tyvärr inte i hans storlek.. nu blir det chill med gordon ludde å kanske mackan!

i morgon blir det mecka bil, en avskedsfika med lite polare å sen en kväll med hanne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0