sliten söndag

i går var det ju skogås jam, sjukt kul med mycket folk å grym körning! kul att mtb var samtidigt som bmx också, blev ännu mer folk än vanligt då. tävlingen gick la bra, gick till final men missade pallen, men men, kul var det och feta trix lades! kom hem typ 9, så då var det bara till att laga en god middag som jag åt tillsammans med Ms X, vilken dag måste jag bara säga, helt kanon!

i dag är det söndag och jag är mör i kroppen sen i går kan ja säga, även en sönderskrapad hand, och det är streetjam i stockholm, jag och dogge ska dit, men ja ska nog inte köra, bara glida runt å kolla, street är ju inte min grej riktigt, kanske glider in och lägger nått fett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0