Skidor

Hejsan världen, nug var det länge sedan, men jag satt och kollade på min blogg och kom på att så sjukt tråkigt det är utan bilder och filmer, men jag har ingen systemkamera här i norge, så tyvärr blr det inga bilder, annars hade det kommit typ 1000 bilder på de fina naturen här! Däremot så var jag och åkte skidor i går, så ska väll klippa ihop en liten snutt av det vi filmade då, väldigt lite men ändå, roligare än bara text och så kommer det lite film på den fina naturen. Åkte en båt i från Stavanger i 2 timmar genom norska fjårdarna upp till Sauda, eller inte ända upp, vi fick åka buss i 20-30 min också för att ta oss upp i bergen. Jag hade först tänkt ta bil dit men jag är glad att vi tog båt, sjukt skönt och sån sjukt fin utsikt! Skulle ha gymmat i morse men vaknade å så höll min tumme på att dunka sönder, så ska till jobbet nu och sedan blir det lite gym efter istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0